Το καλάθι μου

{{ order.total_quantity }} Προϊόν Προϊόντα

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{key}} / {{value}}
Κωδικός: {{ item.code }}
{{item.total_price}} Τελική Τιμή: {{item.total_discounted_price}}
Σύνολο {{order.final_cost}}
Τηλεφωνικό Κέντρο
Καταστήματα για την προώθηση του πολιτισμού
Για παραγγελίες άνω των 39€ (έως 4 κιλά)
Δωρεάν αποστολή
Όροι & προϋποθέσεις χρήσης

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα της εταιρείας μας. O ιστότοπος  www.klapsinakis.gr  είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης και υπηρεσιών της ομόρρυθμης εταιρείας με την επωνυμία «ΑΦΟΙ ΚΛΑΨΙΝΑΚΗ Ο.Ε.» (εφεξής με τον όρο, η εταιρεία), που εδρεύει στο Ρέθυμνο Κρήτης, Λεωφόρος Ηγουμένου Γαβριήλ 59, στην Ελλάδα (ΑΦΜ: 081293405, Δ.Ο.Υ Ρεθύμνου / Αρ. ΓΕΜΗ 022026950000 ). Πριν από την είσοδό σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι Όρους και Προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας μας, που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.klapsinakis.gr.

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε, ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι Όρους και Προϋποθέσεις, διότι η τυχόν συναλλαγή σας μαζί μας μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδας (www.klapsinakis.gr) διέπεται από τους Όρους και Προϋποθέσεις που θέτουμε και συνεπάγεται την εκ μέρους σας αποδοχή τους. Σε περίπτωση που διαφωνείτε με τους παρακάτω Όρους και Προϋποθέσεις, παρακαλούμε να μην κάνετε χρήση του παρόντος δικτυακού τόπου.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις των συναλλαγών, που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις των Όρων και Προϋποθέσεων, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται, ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες, τις οποίες έχετε ήδη υποβάλει.

2. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

H εταιρεία δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της (www.klapsinakis.gr), τόσο όσον αφορά τα ουσιώδη χαρακτηριστικά που κατά περίπτωση περιγράφουν κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα υπηρεσίες, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών, τυπογραφικών ή εκ παραδρομής λαθών, που έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω απρόβλεπτων διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας ή λόγω ανωτέρας βίας. Η εταιρεία δεσμεύεται επίσης και για την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημά της, αναφορικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία τόσο της ίδιας της εταιρείας όσο και των προμηθευτών της.

3. ΕΥΘΥΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Η εταιρεία συμμορφώνεται πλήρως με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα αναφορικά με την πώληση, καθώς και τις διατάξεις του Ν. 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

Η εταιρεία στο πλαίσιο των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα ενημερώνει το χρήστη με βάση τα τηρούμενα κάθε φορά στοιχεία διαθεσιμότητας ή μη, των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να εγγυηθεί για τη διαθεσιμότητα αυτών. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώσει εγκαίρως το χρήστη για τη μη διαθεσιμότητα, οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη. Τυχόν πληρωμές για μη διαθέσιμα ή εξαντλημένα προϊόντα θα επιστρέφονται στο χρήστη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο χρήστης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του.

Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στο χρήστη από την πρόσβαση και την χρήση του περιεχομένου και των προσφερόμενων από τον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματος υπηρεσιών της. Η εταιρεία λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την πρόσφορη λειτουργία του παρόντος δικτυακού τόπου, σε καμία περίπτωση όμως δεν εγγυάται ότι τα περιεχόμενα, οι ιστοσελίδες και οι τεχνικές διευκολύνσεις και δυνατότητες του δικτυακού τόπου θα παρέχονται ανελλιπώς και χωρίς προβλήματα, ούτε ότι ο δικτυακός τόπος ή/και οι εξυπηρετητές («servers») μέσω των οποίων συνδέεται αυτός, με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή των επισκεπτών/χρηστών, θα παρέχονται χωρίς ζημιογόνες εφαρμογές οι οποίες εγκαταστάθηκαν εν αγνοία του. Τέλος, η εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και, ιδιαιτέρως, μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω των ιστοσελίδων της.

4. ΕΥΘΥΝΗ ΠΩΛΗΤΗ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ

Ο παραγωγός κάθε προϊόντος ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημίες παραγράφονται μέσα σε μια τριετία, αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά από μια δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού.

Ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του.

Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται από την έγγραφη εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (στο εξής «ο προμηθευτής»).

Η εταιρεία αναλαμβάνει έναντι του πελάτη όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα περί ευθύνης του πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του πωλούμενου προϊόντος, ο πελάτης δικαιούται να ζητήσει την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση ή την αντικατάστασή του με άλλο, εκτός  και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, να ζητήσει τη μείωση του τιμήματος και να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση της πώλησης, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από τον πελάτη ή από ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Τα ως άνω δικαιώματα δεν μεταβιβάζονται/εκχωρούνται από αγοραστή σε αγοραστή. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας από την παράδοση του προϊόντος στον πελάτη. 

5. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΗ

Η χρήση του δικτυακού τόπου www.klapsinakis.gr  πρέπει να γίνεται αποκλειστικά για νόμιμους σκοπούς και με τρόπο που να μην παρεμποδίζει την χρήση του από τρίτους. Ο κάθε επισκέπτης/χρήστης υποχρεούται να χρησιμοποιεί τον ιστότοπο της εταιρείας σύμφωνα με το νόμο, τα χρηστά ήθη και τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις και να μην προβαίνει σε πράξεις ή παραλείψεις που δύνανται να προκαλέσουν βλάβη ή δυσλειτουργία σε αυτόν (ιστότοπο) ή να επηρεάσουν ή να θέσουν σε κίνδυνο την παροχή υπηρεσιών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος  www.klapsinakis.gr.

Οι χρήστες των ιστοσελίδωv  www.klapsinakis.gr  αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου τρίτου προσώπου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνοτικές, θρησκευτικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν επιτρέπεται να μεταδοθεί σύμφωνα με τον Νόμο ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται από συμφωνίες/ρήτρες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε εμπορικό σήμα, ευρεσιτεχνία, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

6. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Οι πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας διατηρούν το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για τέτοιου είδους σύμβαση) ή από την παράδοση των προϊόντων (όταν πρόκειται για προϊόντα).  Στην τελευταία περίπτωση:

  • αν πρόκειται για πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία αλλά με διαφορετική ημερομηνία παράδοσης για το καθένα, η προθεσμία υπαναχώρησης εκκινεί από την παράδοση (φυσική κατοχή) στον πελάτη και του τελευταίου προϊόντος,
  • αν πρόκειται για αγαθό αποτελούμενο από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια, η προθεσμία υπαναχώρησης εκκινεί από την παράδοση (φυσική κατοχή) της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου,
  • αν πρόκειται για σύμβαση τακτικής παράδοσης αγαθών σε καθορισμένη χρονική περίοδο, η προθεσμία υπαναχώρησης εκκινεί από την παράδοση (φυσική κατοχή) στον πελάτη του πρώτου αγαθού.

Στην περίπτωση που το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης οφείλει να το επιστρέψει ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Η δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά με απλή επιστολή και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη, να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Στη δήλωση υπαναχώρησης θα πρέπει να αναφέρονται τα στοιχεία του παραστατικού (αριθμός, ημερομηνία, όνομα), η περιγραφή του προϊόντος για το οποίο ασκείται η υπαναχώρηση καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπαναχωρούντος. 

Ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το/τα προϊόν/τα εντός 14 ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε στην εταιρεία το αίτημά του για υπαναχώρηση.

Αντίστοιχα, η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει στον καταναλωτή το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα πραγματοποιείται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρεία το τίμημα από την τράπεζα, η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την παραπάνω σύμβαση.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία, αν πραγματοποίησε χρήση άλλη από την αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων στο διάστημα μέχρι την πάροδο της προθεσμίας της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και χωρίς να χρησιμοποιηθεί το προϊόν. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας, χρήσης ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία. Η εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η εταιρεία κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο.

Εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης:

Παραγγελίες που έγιναν ηλεκτρονικά (online) αλλά παραλαμβάνονται και εξοφλούνται σε φυσικό κατάστημα της Εταιρείας Κλαψινάκης, εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης καθώς δεν θεωρούνται ότι τελέστηκαν από απόσταση

Συσκευές που περιλαμβάνουν προγράμματα (software) και κάθε είδους υλικό, σχετικό με τα προγράμματα αυτά, σε ψηφιακή - ηλεκτρονική μορφή, για τη χρήση του οποίου απαιτείται ενεργοποίηση από τον αγοραστή ή δήλωση των προσωπικών του στοιχείων, ενέργειες με τις οποίες ο αγοραστής καθίσταται ο μοναδικός και αποκλειστικός χρήστης του προγράμματος. Σαν συσκευές νοούνται για παράδειγμα οι κάρτες ήχου (audio interfaces), τα ηλεκτρικά - ηλεκτρονικά μουσικά όργανα, οι κονσόλες ήχου και γενικά όλα τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία, αναπαραγωγή, επεξεργασία και εγγραφή οπτικο-ακουστικού υλικού.

Τα προϊόντα που παραγγέλλονται και κατασκευάζονται ή τυπώνονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.

Τα πνευστά μουσικά όργανα, τα μικρόφωνα, τα ακουστικά καθώς και τα μουσικά βιβλία δεν επιστρέφονται.

Επιστροφές επίσης δεν γίνονται σε προϊόντα για τα οποία η εταιρεία πραγματοποιεί ειδική παραγγελία για λογαριασμό πελάτη κατόπιν προκαταβολής ή ολικής εξόφλησης και τα οποία δεν ανήκουν στο κατάλογο προϊόντων της εταιρίας.

7. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Η εταιρεία λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών/χρηστών του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Η συλλογή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων των χρηστών διέπεται από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ και εν γένει το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για την προστασία προσωπικών δεδομένων και σύμφωνα με την ισχύουσα Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (hyperlink) της εταιρείας.
 

8.  ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΠΡΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ ΤΡΙΤΩΝ

Η εταιρεία δεν ελέγχει τη διαθεσιμότητα, τη λειτουργία, το περιεχόμενο, την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων, την ποιότητα και την πληρότητα των υπηρεσιών άλλων ιστοτόπων (websites) και ιστοσελίδων στα οποία παραπέμπει μέσω συνδέσμων (links), hyperlinks ή διαφημιστικών banners. Επομένως, για οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν παρουσιαστεί κατά τη χρήση τους, ο χρήστης οφείλει να απευθύνεται απευθείας στους αντίστοιχους ιστοτόπους και ιστοσελίδες, οι οποίοι και φέρουν τη σχετική ευθύνη για την παροχή των υπηρεσιών τους. Η παροχή των συνδέσμων στο ηλεκτρονικό κατάστημα γίνεται για λόγους διευκόλυνσης του χρήστη και η εταιρία σε καμία περίπτωση δεν ελέγχει, δεν εγκρίνει, δεν αποδέχεται και δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο του κάθε συνδέσμου.

9. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

[Σημαντική Πληροφορία: Σύμφωνα με το άρθρο 69 παρ. 2 Ν.4446/2016  (ΦΕΚ: Α240-22.12.2016), σας ενημερώνουμε ότι, για αγορές λιανικής άνω των 500 ευρώ δεν επιτρέπεται η εξόφληση με μετρητά. Η εξόφληση θα πραγματοποιείται υποχρεωτικά με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή άλλου μέσου ηλεκτρονικής πληρωμής.]

Η εταιρεία παρέχει τις παρακάτω δυνατότητες για την εξόφληση των παραγγελιών:

Α. Αντικαταβολή

Παρέχεται η δυνατότητα εξόφλησης παραγγελίας με μετρητά, είτε στον υπάλληλο της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών, είτε στον υπάλληλο της εταιρείας, υπό την προϋπόθεση ότι η παραγγελία δεν ξεπερνά το ποσό των 500 ευρώ.

Η εξόφληση με αντικαταβολή επιβαρύνεται με το ποσό του 1,50 ευρώ το οποίο αντιστοιχεί στα έξοδα αντικαταβολής και δεν είναι δυνατή για παραγγελίες που αποστέλλονται εκτός Ελλάδος καθώς επίσης και για παραγγελίες στις οποίες έχει επιλεγεί η αποστολή με Πρακτορείο Μεταφορών.

Β. Χρεωστική / Πιστωτική Κάρτα

Για την εξόφληση παραγγελίας με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ζητείται ο αριθμός της κάρτας, η ημερομηνία λήξης, το ονοματεπώνυμο κατόχου και ο τριψήφιος αριθμός ασφαλείας (CVV/CVC/CVV2).

Η εταιρεία σε καμία περίπτωση δεν διατηρεί στοιχεία τραπεζικών καρτών. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει την εξόφληση παραγγελίας με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, τότε αυτόματα μεταφέρεται σε ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον υπό την ευθύνη της Τράπεζας Eurobank EFG όπου και καταχωρεί τα στοιχεία της κάρτας του.

Β.1. Δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας

Υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης παραγγελίας με δόσεις αποκλειστικά με χρήση πιστωτικής κάρτας Visa ή Mastercard και υπό την προϋπόθεση ότι το ποσό της παραγγελίας υπερβαίνει τα 60,00 ευρώ. Οι δόσεις υπολογίζονται με βάση την online τιμή του προϊόντος και ο αριθμός των δόσεων προκύπτει με βάση την αξία της παραγγελίας, ως εξής:

  1. Για παραγγελίες αξίας από 60,00 ευρώ έως 299,99 ευρώ παρέχεται η δυνατότητα εξόφλησης με έως και τρείς (3) άτοκες δόσεις.
  2. Για παραγγελίες αξίας από 300,00 ευρώ και άνω, παρέχεται η δυνατότητα εξόφλησης με έως και έξι (6) άτοκες δόσεις.

Η έκδοση αποδείξεων ή τιμολόγιων που θα εξοφλούνται με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας θα γίνεται απαραίτητα στα στοιχεία του κατόχου της κάρτας. Σε αντίθετη περίπτωση η ολοκλήρωση - αποστολή της παραγγελίας δεν θα είναι δυνατή.

Β.2.  Όροι πληρωμής με πιστωτική κάρτα

Στην περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει την εξόφληση της παραγγελίας του με χρήση πιστωτικής κάρτας, θα πρέπει να συμμορφώνεται με τους παρακάτω όρους:

  • Να είναι παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας και να φέρει αστυνομική ταυτότητά. Δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο.
  • Κατά την παραλαβή της παραγγελίας από το φυσικό κατάστημα της εταιρείας, ο πελάτης θα πρέπει να φέρει μαζί του την πιστωτική κάρτα και την αστυνομική ταυτότητά του.
  • Σε περίπτωση υποβολής παραγγελίας για λογαριασμό επιχείρησης θα πρέπει η πληρωμή να πραγματοποιείται με εταιρική πιστωτική κάρτα στην οποία να αναγράφεται το όνομα του παραλαβόντος.

Γ. Τραπεζική κατάθεση

Παρέχεται η δυνατότητα εξόφλησης παραγγελίας με απ' ευθείας τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω  τραπεζικούς λογαριασμούς που διατηρεί η εταιρεία: 

EUROBANK : 

 GR33 0260 1360 0001 1020 0764 805

 SWIFT CODE: ERBKGRAA
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ : 

 GR46 0171 3740 0063 7404 0031 773

 SWIFT CODE: PIRBGRAA
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ : 

 GR31 0110 2580 0000 2584 4705 753

 SWIFT CODE:  ETHNGRAA
ALPHA BANK : 

 GR66 0140 6450 6450 0233 0001 780

 SWIFT / BIC CODE: CRBAGRAA

Η τραπεζική προμήθεια και τα έξοδα εμβάσματος βαρύνουν αποκλειστικά τον καταθέτη.

Στην περίπτωση αυτή,  η παραγγελία θα εκτελεστεί αφού η εταιρεία λάβει γνώση για την κατάθεση των χρημάτων.  

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του, ο πελάτης με την πραγματοποίηση της κατάθεσης, θα πρέπει να αποστείλει στην εταιρεία μέσω e-mail στην διεύθυνση : eshop@klapsinakis.gr ,  το αποδεικτικό κατάθεσης με το ονοματεπώνυμο και τον αριθμό παραγγελίας του.

Η κατάθεση των χρημάτων θα πρέπει να ολοκληρωθεί εντός τριών εργάσιμων ημερών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα.

Χρεώσεις εκτός Ελλάδος

Για τις εκτός Ελλάδος αποστολές δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή. Τα έξοδα για την αγορά και την μεταφορά των προϊόντων και τη μεταφορά τους στο εξωτερικό πρέπει να εξοφληθούν προκαταβολικά  με πιστωτική κάρτα,  ή να έχει προηγηθεί κατάθεση εμβάσματος σε λογαριασμό του www.klapsinakis.gr

Οι αποστολές σε προορισμούς εκτός της ελληνικής επικράτειας, ανεξάρτητα από την αξία της παραγγελίας, επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο των Ελληνικών Ταχυδρομείων (www.elta.gr ) και εξαρτώνται από το βάρος του δέματος αποστολής και τη χώρα προορισμού.  

10. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Α. Αποστολή μέσω υπηρεσίας ταχυμεταφορών (courier)

Όλες οι παραγγελίες που καταχωρούνται καθημερινά επεξεργάζονται μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες και η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να επιδοθούν το συντομότερο στην συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (courier).  Ισχύει, εάν όλα τα προϊόντα της παραγγελίας βρίσκονται διαθέσιμα στον ίδιο αποθηκευτικό χώρο και εφόσον δεν συντρέχουν άλλοι λόγοι ανωτέρας βίας πχ. ακραία καιρικά φαινόμενα, απαγόρευση κυκλοφορίας, απεργίες, πανδημίες και άλλα.

Με την αποστολή της παραγγελίας ο πελάτης θα λαμβάνει ένα e-mail επιβεβαίωσης και αποστολής παραγγελίας, το οποίο περιέχει τον αριθμό αποστολής (tracking number) με το οποίο εκτελέστηκε η παραγγελία. 

Αν η παραγγελία έχει παραδοθεί στην ACS Courier, ο πελάτης μπορεί να ελέγχει την εξέλιξη της παραγγελίας στην ιστοσελίδα της ACS Courier, https://www.acscourier.net/ εισάγοντας τον αριθμό αποστολής ή τηλεφωνικά με την ACS  στο +30 210 81 90 000 και 801 500 1111 (από σταθερό). 

Αν η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στα ΕΛΤΑ , μπορείτε να ελέγξετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα της ΕΛΤΑ,  http://www.elta.gr/el-gr/home.aspx εισάγοντας τον αριθμό αποστολής ή τηλεφωνικά με τα ΕΛΤΑ στο 800-11-82000 & 210 3353777- 210 3353100.

Χρόνοι Παράδοσης:

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης των παραγγελιών είναι 2-4 εργάσιμες ημέρες για όλη την Ελλάδα (Εργάσιμες Ημέρες : Δευτέρα έως Παρασκευή).

(Οι τρέχουσες δυσκολίες ελεύθερης μετακίνησης και υπερφόρτωσης των μεταφορικών εταιριών λόγω της πανδημίας του COVID-19, είναι ενδεχόμενο να προκαλέσουν καθυστερήσεις στις αποστολές και παραδόσεις των online παραγγελιών 2 έως 4 επιπλέον ημέρες από τους παραπάνω εκτιμώμενους χρόνους παράδοσης.)

Οι χρόνοι παράδοσης είναι μόνο ενδεικτικοί και η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας, π.χ. ακραία καιρικά φαινόμενα, απαγόρευση κυκλοφορίας, απεργίες, πανδημίες και άλλα. 

Από τη επιλογή  «Αποστολή με Courier»  εξαιρούνται όλα τα κλασικά - ηλεκτρικά - stage πιάνα,  τα Drums, οι πίνακες ανακοινώσεων μεγάλου μεγέθους καθώς και τα λοιπά ογκώδη εμπορεύματα.

 Μεταφορικά Έξοδα:

1. Για παραγγελίες αξίας άνω των 39 ευρώ, και έως  4 κιλά βάρος,  η αποστολή είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα.

Η δωρεάν αποστολή καλύπτει τη μεταφορά της παραγγελίας μέχρι τη διεύθυνση αποστολής που δηλώνετε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας, εκτός εάν η περιοχή που καταχωρείται θεωρείται δυσπρόσιτη με βάση τον κατάλογο της ACS Courier και δεν περιλαμβάνει τη συναρμολόγηση ή το στήσιμο των προϊόντων (όπου αυτό απαιτείται).

Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης θα πρέπει να παραλάβει την παραγγελία από το πλησιέστερο κατάστημα της ACS Courier ή να επιβαρυνθεί τα έξοδα της ACS που ενδέχεται να υπάρχουν για την μεταφορά της στο χώρο του.

2. Για παραγγελίες αξίας έως και 39 ευρώ και έως 4 κιλά βάρος, η αποστολή με Courier επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής 2,50 ευρώ.  Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει πρόσθετη επιβάρυνση 0,80 €.

Εάν η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη με βάση τον κατάλογο της ACS θα πρέπει να παραλάβετε από το κοντινότερο κατάστημα της ACS ή να επιβαρυνθείτε τα έξοδα της ACS που ενδέχεται να υπάρχουν για να μεταφέρει την παραγγελία σας στο χώρο σας.

Σε περίπτωση επιλογής αντικαταβολής, η επιβάρυνση είναι 1,50 ευρώ. (ισχύει για αγορές μέχρι 500,00 ευρώ). 

Σε κάθε περίπτωση, η παραλαβή από το e-shop Klapsinakis είναι δωρεάν.

Β. Αποστολή με πρακτορείο μεταφορών

Με την επιλογή «Αποστολή με πρακτορείο μεταφορών η παραγγελία θα παραδοθεί  σε ένα εκ των συνεργαζόμενων με την εταιρεία πρακτορείο μεταφορών, Αρκάδι Μεταφορική (με έδρα το Ρέθυμνο)  ή  Μπάμπαλης ΑΕ – ΜΕΤ ΜΠΑ (με έδρα την Αθήνα).  Στην περίπτωση αυτή, θα αποσταλεί στον πελάτη e-mail με τα στοιχεία επικοινωνίας του πρακτορείου μεταφορών που χρησιμοποιήθηκε.

Τo κόστος μεταφοράς εξαρτάται από τον όγκο των εμπορευμάτων και θα υπολογίζεται κατόπιν συνεννόησης με το πρακτορείο μεταφορών.

Η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών αφορά τα ογκώδη ή και μεγάλου βάρους προϊόντα όπως κλασικά και ηλεκτρικά Πιάνα, μεγάλα αρμόνια και synthesizers, ηχεία, μεγάλες κονσόλες, μεγάλων διαστάσεων πίνακες, μεγάλη ποσότητα φωτοαντιγραφικού χαρτιού κλπ.

Στις παραπάνω περιπτώσεις η παράδοση της παραγγελίας, πραγματοποιείται στο ισόγειο, στην είσοδο του κτιρίου-οικίας (εφόσον η περιοχή αποστολής δεν είναι δυσπρόσιτη).

Γ. Παραλαβή από το e-shop Klapsinakis

Παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας από το φυσικό κατάστημα της εταιρείας επί της οδού Νικηφόρου Φωκά, αριθ.  8 (Μακρύ Στενό). Με την επιλογή παραλαβής της παραγγελίας από το e-shop Klapsinakis, ο πελάτης θα ενημερώνεται ηλεκτρονικά (μέσω e-mail) ή/και τηλεφωνικά στον αριθμό επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει,  από το τμήμα διεκπεραίωσης παραγγελιών προκειμένου να προσέλθει για την παραλαβή της παραγγελίας. Ο χρόνος παραλαβής από το e-shop κυμαίνεται από 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες. 

11. ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: 

«Η παραγγελία σας καταχωρήθηκε με επιτυχία!

Στο e-mail που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας, σας έχει αποσταλεί ένα αυτοματοποιημένο e-mail με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας, που υπήρχαν στην προηγούμενη σελίδα (παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας). Αν δεν βρείτε το σχετικό e-mail παρακαλούμε ελέγξτε τον κάδο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam).»

Σε περίπτωση που εκ μέρους του πελάτη έχει επιλεγεί η αποστολή της παραγγελίας με courier, μόλις η παραγγελία παραδοθεί στη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) θα αποσταλεί και τρίτο e-mail, στο οποίο θα αναγράφεται ο αριθμός αποστολής (tracking number) προκειμένου να δύναται ο πελάτης να παρακολουθήσει τη διαδρομή της παραγγελίας του.

12. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακυρώσεις παραγγελιών μπορούν να γίνουν πριν την παράδοση εκ μέρους της εταιρείας των εμπορευμάτων στις εταιρίες μεταφορών και σε καμία περίπτωση μετά την αποστολή της σχετικής Επιβεβαίωσης Αποστολής Παραγγελίας.

Για ακυρώσεις παραγγελιών, εφόσον αυτές δεν έχουν ήδη αποσταλεί,  ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με την εταιρεία τηλεφωνικά στο 28310- 50200 (Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00) και μέσω e-mail : στο eshop@klapsinakis.gr ,  αναφέροντας το Ονοματεπώνυμο και τον αριθμό της παραγγελίας του.

Στην περίπτωση εκπρόθεσμης ακύρωσης παραγγελίας, ο πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλει στην εταιρεία το αντίστοιχο ποσό με το οποίο επιβαρύνθηκε κατά την παράδοση των εμπορευμάτων στο πρακτορείο μεταφορών.

* Για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση καθώς και για την ασφαλέστερη μεταφορά της παραγγελίας στον χώρο του πελάτη, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας. 

13. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος  www.klapsinakis.gr  διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν ζητήματα που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις εξ αποστάσεως πωλήσεις και την προστασία του καταναλωτή. Αν ο χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στον ιστότοπο από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ εταιρείας και πελάτη, κατά τόπο αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ'  ύλην αρμόδια δικαστήρια του Ρεθύμνου.

Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ.:

  • στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.: 1520, φαξ: 210 3843549),
  • στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.: 210 6460734, φαξ: 210 6460414),
  • στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

Επιπλέον, σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην Ε.Ε., μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο, : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show  για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284, +30 2106460784,  info@eccgreece.gr. Ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του. 

Η προστασία που παρέχει ο Νόμος στις συμβάσεις εξ αποστάσεως, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται ότι εφαρμόζονται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρα επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Στην περίπτωση που τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες Όρους κηρυχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα εξακολουθεί να ισχύει.

Η εταιρεία δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε τρίτο, κατάλληλο πρόσωπο της επιλογής της. Αντίθετα, ο πελάτης δεν δικαιούται να εκχωρήσει ή να μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του. 

Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να πραγματοποιούνται εγγράφως (διά χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).

 Οι παρόντες Όροι επέχουν θέση πληροφόρησης του άρθρου 3β του Νόμου 2451/1994.

Ημερομηνία ενημέρωσης : 11.8.2020